28 БЕРЕЗНЯ - Тренінг по сервісу в стоматології від Дениса Подільчука

28 березня в рамках виставки МЕДВІН: СтоматСалон пройде

  • Тренінг по сервісу в стоматології
  • від Дениса Подільчука

 

Програма:  8 годин, 250 слайдів, 3 завдання

Що таке сервіс? Навіщо він потрібен?

  • Компанії world class service.
  • Внутрішній сервіс (корегуюча бесіда, мотивація персоналу).
  • Про штрафи та премії.
  • Оцінка рівня сервісу в компанії.
  • Цикл досвіду клієнта - "точки болю".
  • Ефект Гало.
  • Негативні знаки.
  • Сучасна піраміда ієрархії сервісних компаній.
  • Підбір та навчання сервісного персоналу.
  • Сервіс-бачення.
  • Аналіз роботи адміністраторів.
  • Web usability.
  • Відгуки клієнтів.
  • Робота з конфліктами.
  • Сучасний маркетинг.
  • Wow-ефект.
  • Зворотній зв'язок.
  • Багато-багато прикладів...
  •     Денис Подільчук

    засновник Service Day, лікар-ендодонтист, заступник головного лікаря "Клініка Дубнової", співзасновник "Української Ендодонтичної Спільноти"

    З 2010 року працюю лікарем ендодонтистом у Клініці Дубнової. Співзасновник "Української Ендодонтичної Спільноти", проводжу курси з ендодонтії. Останні декілька років працюю заступником головного лікаря, у зв'язку з чим інтенсивно розвивався в питаннях сервісу. Проходив навчання у Києво-Могилянській та Львівській бізнес-школах("Школа сервісу", "Менеджмент лідерства"), та різні короткотермінові курси. Займався розробкою та просуванням сайту клініки, інтеграцією ip-телефонії. Я знайшов дуже мало гарних тренінгів із сервісу, тому вирішив створити власний проект, що допоможе пришвидшити розвиток клінік. Це не тільки про сервіс, це шлях від web usability до чека на виході з клініки, та про те, як швидше запровадити зміни. Перші тренінги пройшли в січні 2017 року.


    Вартість участі:

    При оплаті до 9 лютого (включно) – 1600 грн.

    При оплаті з 9 лютого по 27 березня – 2000 грн.

    При оплаті 28 березня – 2500 грн.

ПРИДБАТИ КВИТОК